Marko Batista Night After Night
Marko Batista v novo nastalem delu predstavlja kolaž zvočnih posnetkov kot metodologijo analiziranja urbanega prostora. Lokalno determiniran suburbani prostor tako postane arhitekturno-zvočni inštrument, s katerim avtor odpira vrašanja odnosov med frekvenčnim poljem, eksperimentalno dokumentarnimi snemalnimi tehnikami in procesi.
————————————–
Vasja Progar Študija v RFI / A Study in RFI
Delo je zasnovano kot raziskava zvočnega potenciala radiofrekvenčnih motenj (RFI). Te predstavljajo izhodiščni material, iz katerega bo s pomočjo montaže in procesiranja sestavljena zvočna kompozicija.
————————————–
Simon Macuh Huuummmmm piramide / Huuummmmming of the Pyramid
V javnem prostoru nočnega mesta bo na več mestih postavljena piramida, v kateri je radijski sprejemnik. Dva ali tri metre stran je oddajnik z mikrofonom. Na ta način se v prostoru med mikrofonom in zvočniki pojavi mikrofonija. Ko nekdo vstopi v to polje s svojim telesom vpliva na interferenčno polje med slednjim in na ta način soustvarja zvok, ki se hkrati v živo oddaja v radijski eter. V sredo, 15. 01. 2014, se bo intervencija v javnem prostoru dogajala pri železniški postaji v Ljubljani, v petek, 17. 1. 2014 pa na Metelkovi.
————————————–
OR poiesis prepovedano branje / forbidden reading
hoja pesmi na kamnitem stopnišču / ona bere / prisiljeni bomo poklicat varnostno službo // 27. november 2012, 17:00, Narodna in Univerzitetna knjižnica, Ljubljana
fragmenti pesmi: Srečko Kosovel (iz knjige Srečko Kosovel, Integrali ’26, izdalo ČZP “Ljudska pravica”, Cankarjeva Založba v Ljubljani in Založništvo Tržaškega Tiska v Trstu, 1967), Petra Kapš
zvočno gradivo: enourni performans Prisluškovanje Evridiki 6, Javna branja v Narodni in Univerzitetni knjižnici Ljubljana, dne 27. november 2012, 17:00 – 18:00, late night creaky lullaby for cricket 8 (14. avgust 2012 23:46, Mladinska ulica, Maribor), poezija domofona / intercom poetry (ponoči, Mladinska ulica, Maribor)
zahvala: radio aporee, Udo Noll, Jasmina Založnik
————————————–
Mikro Zanka
Delo se osredotoča na prezrte kotičke mesta, ki jih marsikdo zlahka spregleda in jih s pomočjo radijskih frekvenc pošilja v ponovno poslušanje.
————————————–
Maria Papadomanolaki To begin is to follow on from
Projekt označuje “skrivnostno” in čudaško območje Tobačne skozi ponavljajoče raziskovanje komaj zaznavnega prostora izhajajoč iz vprašanja: “Ali veš, kje se nahaja Tobačni muzej?” Proces dela se je samostojno in v sodelovanju s so-sprehajalci postopoma večplastno spreminjal in se ponovno vračal nazaj v besedilo, v sprehode, na podlagi katerega se je porodil končni zapis skladbe. V zapisu se zaznavajo razvejane poti, vrata, slepe ulice, vlaki, ki lovijo ravnotežje med trenji imaginarnega, spoznanega, osebnega, kolektivnega, diskurzivnega, zgodovinskega, socialnega, poetičnega, preteklega, prihodnjega, možnega in neotipljivega. To begin is to follow on from je delo o vzajemnem poslušanju, okvirjeno s konceptom dialoga kot percepcije nastajanja, bolj kot samo obstajanja v prostoru.
————————————–
Irena Pivka Daybreak 6.1
Delo se osredotoča na aktivno poslušanja krajine, vzpostavljeno preko prisotnosti poslušalca. Le ta posluša prostor tako, da se po njem premika, pri čemer tudi ta akcija oblikje novi zvok. Poslušalec proizvaja ponavljajoč ritmični vzorec in s tem dodaja novo barvo na paleto zvočne slike prostora. Sama akcija premikanja po krajini pa je določena s poslušalčevo fizično sposobnostjo in tako aktivno posega v poslušanje in vzpostavljanje zvoka krajine.
————————————–
Brane Zorman Field Frequency Flux
(in-situ zvočni sprehod)
Zvočni sprehod Field Frequency Flux raziskuje in inicira zvočne, prostorske in izkustvene situacije, ki nastanejo v formiranju začasne in nestabilne skupnosti z izpostavljenostjo posameznika v soočanju s konkretnim naravnim ambientom.
Posameznik sredi parka vstopi v tišino in praznino zimske noči. Opremljen je z radijskim sprejemnikom, kot prevajalcem in lovilcem oddaljenih elektromagnetnih zvočnih vsebin. Na sprehodu se ulovljena sporočila spajajo z zvoki speče narave izven dosega urbanega področja.
————————————–