Andraž Magajna U cik zore
Jan Turk/Marko Batista Cave Astronauts
Agapea Cikli
live from Kino Šiška:
ZVO.ČI.TI so.udn.ing DUO Alessandra Eramo in Jaka Berger
Sleep koncert Mauricio Valdes/Jure Pohleven, Ana Kravanja, Jaka Berger, Samo Kutin, Alessandra Eramo, Irena Tomažin, Eduardo Raon, Andrej Hrvatin/ Gaja Klas
Francisco López Wind (Patagonia)
Maria Papadomanolaki Storm Angus 12 2
Reveil Soundcamp
works:
Andraž Magajna, U cik zore, 2016, 23.59
U cik zore je zvočno tolmačenje noči, ki postaja dan. Sestavljanko tvorijo terenski posnetek, zvoki kitare in njuni drobci. Z osredotočanjem na zvočne tokove znotraj vsakodnevnega 24-urnega cikla predstavlja spoj geofoničnih, biofoničnih in antropofoničnih trenutkov začetka dneva.
Jan Turk/Marko Batista, Cave Astronauts, 2016, 40.00
Avtorja nadgrajujeta zvočno delo, ki nastaja s snemanjem in izvajanjem zvokov znotraj ‘site-specific’ akustičnega prostora divje kraške jame. Izkoriščanje akustičnih karakteristik naravnega habitata prepoznavata kot primarni kompozicijski element in s tem kot okolje za nastanek specifične elektro-akustične kompozicije. Skozi proces sta s snemanjem ustvarila zvočne zapise, v katerih nastopajo jamski zvoki vodnih kapljic, zvoki različnih naravnih materialov, najdenih v jami, in interventni zvoki elektronskega izvora iz naprav, ki sta jih prinesla s sabo v jamo.
Agapea, Cikli, 2016 20.00
Cikli se na prvi pogled zdijo naravni in večni, vendar so v nenehnem spreminjanju tudi zmeraj drugačni. Na poti neprestanega spreminjanja in razvoja vznikajo kot niz trenutkov. Trenutki so razkosani na manjše enote, doživeti in skozi izkušnjo skoraj materializirani. Z izkušnjo, skozi katero je cikličnost mogoče zaznati, ob zavedanju, da lahko premik od preteklosti prek sedanjosti do prihodnosti dojamemo le z mislijo
Francisco López, Wind (Patagonia) 60.00
Maria Papadomanolaki, Storm Angus 12 2, 2016 2.00.00
Recording made on the 21st of November using a pair of stereo microphones hidden inside a flowerpot positioned by a window facing south in West London W12. The recording was made between midnight-2am with variations of rain activity overtime. I had to wake up when my daughter woke up to realise that the rain had stopped and that’s when I stopped the recording.