radioCona:ICEbreakerFM / opisi del nedelja

Daniel Premec It is time for alert [Čas za alarm], (4:00) / 2012

Zvočna instalacija It is time for alert je nastala kot odziv na splošne razmere v naši državi, ki se negativno odražajo v naši kulturi in pomembnih kulturnih institucijah, s čimer prihaja do izgube naše kulturne identitete. S 30-minutnim zvokom sirene, nameščene na pročelju umetniške galerije, želim državljane opozoriti, da je trenutna situacija v naši državi nadvse zaskrbljujoča.
Produkcija dogodka v Ljubljani Cona, za razstavo Response sound maps/walks. povezava na video Čas za alarm

radioCona APEL (1:20) / 2008

Z apelom za vzpostavitev javno dostopnih frekvenc je radioCona leta 2008, ob tretjem FM oddajanju radioCona:Public space za razstavo Muzej na cesti v Moderni galeriji, sprožila razpravo o pobudi za vzpostavitev pasu prosto dostopnih radijskih frekvenc. Pristojna agencija je pobudo pozitivno sprejela, tako imamo danes na državnem nivoju več nezasedenih, prosto dostopnih FM frekvenc.
Produkcija Cona.

Saška Rakef Krhanje lepote (39:12) / 2017
radijska igra

Od ljubečega začetka in prvih trenutkov individualizma do razkosanja osebne lastnine, domačih ljubljenčkov in skupnega otroka – zvočna igra Krhanje lepote tematizira razpad skupnosti in preizprašuje moč zapisanih pravil, saj, kot je izjavil že Platon, bo iznajdba pisave »v dušah tistih, ki se je naučijo, zaradi zanemarjanja spomina povzročila pozabo, ker se bodo zaradi zaupanja v pisanje spominjali od zunaj, zaradi tujih znakov, ne pa od znotraj, sami od sebe.«
Interpretacija Gašper Tič, Pia Zemljič. Zvočna krajina: Alenja Pivko Kneževič, Simon Penšek, Brane Zorman. Režija: Saška Rakef. Produkcija: Cona. povezava Krhanje lepote  

Irena Pivka TM11 hall mapping [FM Mapiranje razstavišča TM11], (15:19) / 2010

Performativna dela iz serije in-situ FM mapiranja so v okviru oddajanj radiaCona nastajala na številnih prizoriščih v obdobju nekaj let. Intervencije so združevale lokacije s frekvenco in tako opozarjale na možnost sočasne uporabe fizičnega in frekvenčnega prostora in časa. Mapiranje prostora se je v zanki, preko FM frekvence, vračalo na samo lokacijo, kjer so opazovalci opazovali in hkrati poslušali mapiranje večinoma vsakdanjega dogajanja.
Mapiranje dogodkov razstavišča Transmediale 11 v povratni zanki z FM oddajanjem.
Zvočna obdelava: Brane Zorman. Produkcija Cona, za projekt Traces Lounge:Traces in radioCona, razstava Transmediale11.

Anna Friz in Maja Osojnik Trans local [Trans-lokalno], (25.40) / 2014

Ustvarjalki vsaka v svojem studiju ustvarjata skupno kompozicijo, ki se sočasno oddaja na dveh frekvencah in mednarodnih radijskih satelitih. V zvočnem/glasbenem dialogu na daljavo raziskujeta možnosti bližine in spretno vzpostavljata učinkovite načine glasbene komunikacije.
Delo je nastalo ob praznovanju 1,000,051 Art’s Birthday, sodelovanje Cona in Ö1 Kunstradio.

Jeff Kolar GSM buzz [Brnenje standarda GSM], (19:10) / 2013

Zvočna raziskava vzorcev elektromagnetnih interferenc med prenosnimi telefoni in računalniškimi zvočniki. GSM buzz lovi izbruhe elektromagnetne radiacije v trenutku vzpostavljenih povezav med mobilnimi naparavami in mobilnimi stolpi. Živahni izbruhi so rezultat prekomerne zasičenosti prenosa podatkov po mobilnih mrežah v ponavljajočih se nizih, eden za drugim, vsake 0,004615 sekunde. GSM buzz uporablja sinhronizirane interference kot performativni material. Vsaka zvočna sled uporablja drugo generacijo mobilnega podatkovnega prenosa za obdelavo ponavljajočih se signalov brnenja.
Posnetek zvočnega dogodka za FM razstavo radioCona: REuse MESTO: REuseRADIO.
https://jeffkolar.bandcamp.com/album/gsm-buzz.

Brane Zorman in Irena Pivka Field Frequency Flux [Tok frekvenc polja], (41:00) / 2014
in-situ performans z FM intervencijami

Field Frequency Flux je kompozicija, oddajana na lokalni FM radijski frekvenci z in-situ FM intervencijami. Izkušnja performansa je osnovana na hoji in sočasnem in-situ ter in-tempo poslušanju FM oddajanja skupaj z zvoki okolice. Zvočna kompozicija ter in-situ FM intervencija sta osnovani na transmisiji in re-transmisiji bližnjih in oddaljenih elektromagnetnih radiacij.
Produkcija Cona. Povezava na video Field Frequency Flux.

Anna Friz in Konrad Korabiewski Trilogy for night and radio [Trilogija za noč in radio], (45:00) / 2015

Trilogy for night and radio je radijsko delo v treh epizodah, ki raziskuje oddaljenost, potapljanje v temo in dolge zimske noči na Severu. Trilogija je kolaborativna izmenjava med dvema potujočima zvočnima umetnikoma – Anno Fritz in Konradom Korabiewskim –, ki s premišljanjem občutij prostora s snovnostjo signalov segata vse do oddaljenih geografskih prostorov.
Končni segment trilogije z naslovom Relay sestavljajo posnetki, ki sta jih Anna in Konrad posnela okoli zimskega enakonočja (21.–22. december) v praznih postindustrijskih prostorih, kjer sta takrat ustvarjala – Anna v nekdanji tobačni tovarni v Ljubljani; Konrad pa v prazni tovarni slanikov v Seydisfjörduru na Islandiji. Prepletla sta sledove in signale teh daljnih prostorov, s pomočjo arhitekture in krajine, ki sta služili kot filter zajetih signalov. Anna je uporabila elemente iz prvega odseka in jih znova predvajala na kovanih ograjah in lesenih zidovih tobačne tovarne s pomočjo taktilnih pretvornikov ali zvočnikov, ki prenašajo vibracije na stične površine. Ti signali so bili nato znova posneti s pomočjo kontaktnih mikrofonov in poslani Konradu, ki jih je zamiksal skupaj s terenskimi posnetki iz različnih hiš in prazne tovarne slanikov.
http://nicelittlestatic.com/http://www.korabiewski.com/
Trilogy for night and radio je nastala v produkciji Creative Audio Unit s podporo Danish Arts Foundation, Društva danskih skladateljev, Cona, Kulturnega centra Tobačna 001, Skaftfell Center for Visual Arts in Radiusa.

Saša Spačal (Agapea) Tides [Plimovanja], (23:11) / 2017

Plimovanje, izmenično spreminjanje višine vodne gladine na zemeljskem površju, poskuša vzpostaviti popolno ravnovesje voda v določenih pogojih prostora-časa. Včasih pri plimovanju pride do odstopanja. Včasih so za to krivi ljudje. Včasih pride do poplav in suše – da se cikel začne znova. Da se populacija začne znova množiti. Da čas začne znova teči.
Delo je nastalo v okviru radioCona:wolFMoon, premierna zvočna dela v produkciji Cone.

Andraž Magajna U cik zore, (24:13) / 2016

U cik zore je zvočno tolmačenje noči, ki se preveša v dan. Sestavljanko tvorijo terenski posnetek, zvoki kitare in njuni drobci. Z osredotočanjem na zvočne tokove znotraj dnevnega 24-urnega cikla predstavlja spoj geofoničnih, biofoničnih in antropofoničnih trenutkov začetka dneva.
Delo je nastalo v okviru radioCona:0.2425, premierna zvočna dela v produkciji Cone.

Robertina Šebjanič Črne kaplje / O kapljanju (23:00) / 2017

Odzvanjajoče kapljice v temi jam so zgoščen prikaz kompleksnega in ekstremnega okolja, ki je še vedno polno skrivnosti, teme in posebne lepote, kjer se zdi, kot bi se geološki in biološki čas odvijala v drugih časovnih okvirih.
V jamah je zaznaven izstopajoč zvok, ki prebija tišino, zvok kapljanja. Majhne, a vztrajno prisotne kapljice predstavljajo »prenos informacij«, vsebujejo podatke o življenjskih pogojih, ki od zgoraj, iz gozdov, travnikov, polj in mest, pronicajo globoko v jamo in so vir hrane za biološko življenje, kakor tudi gradbeni material za geološke strukture.
Delo je nastalo v okviru radioCona:wolFMoon, premierna zvočna dela v produkciji Cone.

OR poiesis Auralni spomin, časovne vrtine_flux (43:00) / 2016

Performativna poezija; besedilo Nišit hivotrv v ohu; zvočna topografija rek Drave (Maribor) in Spree (Plänterwald, Berlin), potoka Kokedera (Kjoto) in izvira v Studenicah. Sluh je ob sonornosti tekoče vode pogosto deležen zamaknjenja. Pozornost dela je usmerjena v prisluh in slutnjo, prepleta ju s spominom. Pretočna bežnost ujetih glasov je v pisavi rek in intimnem razpoloženju poezije slišna skozi vakuum gluhega ušesa.
http://orpoiesis.blogspot.com/, Zavoda Uho; Oko, produkcija Petra Kapš.

  • jezik

  • radioCona:soundcamp 2018

    sobota, 5. - nedelja, 6.maj, 2018, od 5.00 do 5.00 zjutraj (UTC 0+1)


    Live StreamV ŽIVO

  • radioCona, platforma za uporabo radijskih frekvenc v umetniškem kontekstu, deluje od leta 2008. FM frekvence razume kot javni prostor in jih raziskuje preko različnih aspektov; od umetniških del, do galerijskih in FM razstav in avdioknjige. radioCona je intervencija v javni prostor.


  • OBVESTILO

    Arhivske informacije o radioConi (pred 2015) so na angleški strani.
  • Meta